10 procent besparen, hadden we dat niet veel eerder kunnen doen?
Begin september kwam de Europese Commissie met een noodplan en verplichtte alle lidstaten om 10 procent elektriciteit te besparen. Mijn eerste gedachte was dat dit een politieke oplossing was, zonder dat dit echt reëel is. Immers als het zo snel (en dus simpel) is om te besparen, waarom zou men dat dan niet eerder hebben gedaan?









