Normering energielabel laat ernstig te wensen over
Het energielabel is wederom in het nieuws. Het NOS-Journaal maakt er zelfs een item over. Op basis van cijfers van 2022 zou 8 procent van de woningen en 11 procent van de bedrijfspanden een fout label hebben.









