partner nieuws

Meerman Groep verhuist binnen Vlaardingen

infra 107

De Meerman Groep, bekend van de grondverzetmerken Kubota en Sany, gaat binnen Vlaardingen verhuizen naar een splinternieuw pand aan de Koggehaven 20. Om die reden is het bedrijf op vrijdag 18 en zaterdag 19 november gesloten. De bedoeling is om alles in één weekend te verhuizen en maandag 21 november weer volledig operationeel te zijn. […]

Meerman Groep verhuist binnen Vlaardingen

De Meerman Groep, bekend van de grondverzetmerken Kubota en Sany, gaat binnen Vlaardingen verhuizen naar een splinternieuw pand aan de Koggehaven 20.

Om die reden is het bedrijf op vrijdag 18 en zaterdag 19 november gesloten. De bedoeling is om alles in één weekend te verhuizen en maandag 21 november weer volledig operationeel te zijn. Het nieuw gebouwde pand aan de Koggehaven 20 in Vlaardingen ligt overigens slechts 750 meter van het oude adres aan de Hoekerstraat.

Klaar in driekwart jaar
Op 26 februari 2016 werd met de bouw van het nieuwe bedrijfspand officieel begonnen met het op feestelijke wijze slaan van de eerste paal door broer en zus, oftewel door Koen en Ilse Meerman, uiteraard onder het toeziend oog van Lourens Meerman. In totaal vormen 200 heipalen de gedegen fundering van het nieuwe pand, dat werd gebouwd door Aannemingsbedrijf De Vries en Verburg uit Stolwijk, naar een ontwerp van Houdijk Architecten.

De Meerman Groep bestaat uit
Meerman Machines bv: verkoop, service en onderhoud van bouw- en grondverzetmachines van de merken Kubota, Morooka en Swepac.
Meerman Technisch Buro bv: specialist op het gebied van vangrails, hekwerken, leuningen en straatmeubilair.
Meerrent bv: verhuur van materieel voor de grondverzetbranche.
Meerman Sany bv: verkoop, service en onderhoud van grondverzetmachines van het merk Sany.
Het familiebedrijf wordt geleid door algemeen directeur Lourens Meerman: “Het gaat niet alleen om verkoop, maar juist ook om de relatie met de klant. Alleen dan kun je als bedrijf en als organisatie groeien. Bij iedere stap die wij zetten, denken we vanuit de klant. Wat zijn hun behoeftes? Hoe kunnen we ze nog beter van dienst zijn.”

Meer info:
 

Reageer op dit artikel