nieuws

Brug terug

bouwbreed

 De Lepelbrug bij de Calvé-fabrieken in Delft heeft een nieuwe val. Volgens P. Verhoef van hijsbedrijf Sarens was het vervoer over water nog het lastigst. Platgelegd op een ponton was de klap te breed, rechtopgezet te hoog om alle hindernissen tussen Schiedam en Delft goed te kunnen nemen. Dus werd hij schuin op het vaartuig geplaatst tegen een speciaal gefabriceerd frame. Voor het inhijsen bracht Sarens een 400 tons kraan in stelling.

 De Lepelbrug bij de Calvé-fabrieken in Delft heeft een nieuwe val. Volgens P. Verhoef van hijsbedrijf Sarens was het vervoer over water nog het lastigst. Platgelegd op een ponton was de klap te breed, rechtopgezet te hoog om alle hindernissen tussen Schiedam en Delft goed te kunnen nemen. Dus werd hij schuin op het vaartuig geplaatst tegen een speciaal gefabriceerd frame. Voor het inhijsen bracht Sarens een 400 tons kraan in stelling.
Foto: Peter van Mulken

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels