Veelgestelde vragen

Dit zijn veel gestelde vragen over het lezen van artikelen, jouw account en de Cobouw krant. Als jouw vraag er niet tussen staat kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Waarom kan ik niet alle artikelen op cobouw.nl lezen?
De onafhankelijke redactie van Cobouw schrijft dagelijks waardevolle content voor jou als lezer. Het maken van waardevolle content kost geld. Op cobouw.nl kan je daarom, zonder account, 1 artikel vrijblijvend lezen. Als je meer artikelen wilt lezen, dien je gratis een account aan te maken. Hiermee lees je het eerste artikel gratis. Wil je álle artikelen lezen? Dan dien je een betaald (online) abonnement af te sluiten. Heb je al een betaald abonnement op Cobouw? Dan heb je ook volledige toegang tot alle artikelen op cobouw.nl. Hieronder lees je hoe je als abonnee kan inloggen.
Ik heb al een betaald print abonnement op Cobouw en ik wil toegang tot de artikelen op cobouw.nl
Als abonnee heb je onbeperkt toegang tot alle artikelen op cobouw.nl. Probeer dan in te loggen via inloggen met het e-mailadres dat in onze administratie is bekend. Weet je niet met welk e-mailadres je in onze administratie bekend staat? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik ben nieuwsbriefabonnee van Cobouw en wil toegang tot alle artikelen op cobouw.nl
Als nieuwsbriefabonnee heb je nog geen toegang tot alle artikelen. Om alle artikelen te lezen heb je een account of abonnement nodig. Heb je een account? Dan kan je inloggen op /inloggen. Heb je nog geen account? Je kunt een gratis account aanmaken via /registreren/gratis. Daarmee lees je het eerste artikel gratis. Wil je onbeperkt toegang tot alle artikelen? Kies dan uit een van onze voordelige abonnementen.
Ik kan wel inloggen op cobouw.nl maar ik heb geen toegang tot alle artikelen, hoe kan dat?
Als je in het verleden een account hebt aangemaakt op www.cobouw.nl maar geen betalend abonnee bent, dan kan je mogelijk wel inloggen maar nog geen artikelen bekijken die behoren bij een gratis account. Maak daarom een gratis account aan op /registreren/gratis en maak een nieuw wachtwoord aan via de de link “Wachtwoord vergeten?” op deze pagina: /wachtwoord-vergeten.
Kan ik de digitale editie van Cobouw krant lezen?
De digitale versie is beschikbaar voor abonnees met een Krant + Online abonnement. Ook heb je toegang tot het archief.
Ik wil de Cobouw krant per post ontvangen, waar kan ik dit regelen?
Wil je Cobouw (verschijnt 2x per week) per post ontvangen én digitaal lezen? Sluit dan een krant+online abonnement af. Je hebt ook automatisch toegang tot alle artikelen én het digitale archief van Cobouw.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Wil je voortaan met een ander e-mailadres inloggen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Ga naar /wachtwoord-vergeten. Vul hier jouw e-mailadres in en klik op verstuur. Je krijgt een e-mail om een nieuwe wachtwoord aan te maken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Ga naar /wachtwoord-vergeten. Vul hier jouw e-mailadres in en klik op verstuur. Je krijgt een e-mail om een nieuwe wachtwoord aan te maken.
Wat zijn de contactgegevens van de klantenservice?
Voor alle vragen over jouw abonnement of over www.cobouw.nl kan je contact opnemen met onze klantenservice, te bereiken via 088 - 5840 888 of per e-mail: klantenservice@vmnmedia.nl. Een adreswijziging doorgeven? Stuur dan een e-mail naar adreswijziging@vmnmedia.nl.
Vanaf hoeveel personen is een bedrijfsabonnement interessant?
We werken met interessante staffelkortingen bij grotere aantallen meelezers. Een bedrijfsabonnement is al mogelijk vanaf 2 personen. Elke collega heeft een persoonlijke inlog en daarmee onbeperkt toegang tot cobouw.nl. Voor meer informatie en een vrijblijvend voorstel: neem contact op met Evelyn de Groot via 088 584 06 40 of salessupport@vmnmedia.nl.
Mijn collega's willen meelezen, hoe regel ik dat?
Alle accounts zijn persoonsgebonden. Wil je dat jouw collega's probleemloos kunnen inloggen en zelf de nieuwsbrief ontvangen? Bekijk dan de mogelijkheden van een voordelig bedrijfsabonnement.
Ik heb een meeleesaccount maar kan niet inloggen, hoe verder?
Probeer eerst jouw wachtwoord te wijzigen via /wachtwoord-vergeten. Je krijgt een e-mail om een nieuwe wachtwoord aan te maken.
Als het dan nog niet lukt kan je contact opnemen met Customer Solutions via 088 584 06 40 of email naar helpdesk_collectieveabonnementen@vmnmedia.nl(alleen voor bedrijfsabonnementen).