nieuws

Positief imago

bouwbreed Premium

NBM-Amstelland heeft al weer een tijdje geleden een imago-onderzoek laten uitvoeren. “Van alle werkmaatschappijen binnen het concern, zoals Nelissen van Egteren en Nevanco, blijkt Amstelland Vastgoed (AVG) de hoogste spontane naamsbekendheid te hebben. Alleen de spoorbouwers van Van Welzenes scoren nog iets hoger”, meldt het personeelsblad van AVG, AmstelLight. “In de gemeenten waar AVG actief is, blijken we volgens het onderzoek de bekendste poontwikkelingsmaatschappij te zijn. Partijen als Wilma, Bouwfonds, Eurowoningen, Slokker, Heijmans en Mabon zijn in de ‘AVG-gemeenten’ minder bekend.”

De poontwikkelaars van NBM zijn niet in geheel Nederland actief. In gemeenten waar men niet ontwikkelt, maar wel plannen voor de toekomst heeft, scoren volgens het onderzoek Wilma en Bouwfonds beter “maar zijn we bekender dan alle andere concurrenten.”

De onderzoekers hebben een aantal stellingen voorgelegd aan zowel de relaties als opdrachtgevers. Een lage waardering van de ondervraagde krijgt de stelling dat AVG onafhankelijk is binnen NBM-Amstelland.

Reageer op dit artikel