nieuws

Studiemiddag over kansen beton in krimpende markt

bouwbreed Premium

Op 11 maart houdt Vereniging Nederlandse Cementindustrie (VNC) in samenwerking met de Industriele Marketing Groep van het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA-IMG) een studiemiddag over beton en marketing. Het thema van de middag is ‘Kansen voor beton in een krimpende markt’. Aan de orde komt een aantal strategieen voor het behouden van bestaande en betreden van nieuwe markten.

J. Vassallo van Cembureau te Brussel geeft een toelichting op de Europese markt, E. Boot van Avebe te Foxhol gaat in op de marketing van bulkstoffen en C.N. Steijn van BBDO Business Communications te Amsterdam verklaart het belang van het gebruik van een merk bij de industriele marketing.

Na een pauze worden twee voorbeelden behandeld van marktgerichte innovaties met beton, namelijk betonnen voertuigkeringen en vloeren voor de agrarische sector. De middag wordt afgesloten met een toelichting op de marketing van cement door de ENCI te ‘sHertogenbosch. De betonmarketingdag heeft plaats in congrescentrum De Reehorst te Ede.

Inl.:Mevr. I. de Beus van de VNC te ‘sHertogenbosch, tel. 073-401252.

Reageer op dit artikel