Het is lente
We moeten nog niet teveel naar buiten kijken maar op de kalender is het alweer lente. Inmiddels likt de coalitie na mijn vorige column, waarin ik iedereen opriep vooral te gaan stemmen, de wonden. BBB heeft een ongekende verkiezingsuitslag binnengesleept. De besluitvorming in de Eerste Kamer zal daar niet echt sneller door gaan. Hoewel dat niet de intentie is van deze partij. Welke gevolgen het heeft voor de huidige regering is, denk ik, een kwestie van afwachten.









