Meer of minder woningfabrieken?
De laatste tijd hoor je steeds vaker dat woningbouwfabrieken het niet redden. Opmerkelijk, denk je dan. In deze tijd met grote opgaven in de woningbouw. Hoe kan dat? En moeten we dit niet voorkomen? We hebben ze toch juist keihard nodig?









