Keijzer wijzigt miljoenensubsidie flexwoningen, maar kritiek blijft
Teveel gedoe voor een te laag bedrag: de subsidie voor de bouw van flexwoningen en transformaties is op zijn zachtst gezegd geen succes. Woonminister Keijzer belooft beterschap. Corporaties en gemeenten proberen haar wakker te schudden: '700 euro extra per woning is een druppel op de gloeiende plaat.'









