nieuws

Renovatiebedrijf koopt telefoonservice: ‘relatie met klant houdt niet op na oplevering’

bouwbreed Premium 429

Renovatiebedrijf koopt telefoonservice: ‘relatie met klant houdt niet op na oplevering’

Renolution, een renovatiebedrijf dat gespecialiseerd is in nul-op-de-meterwoningen heeft een telefoonservicebedrijf (Jalloh) overgenomen. “Ook na realisatie van een project moet de communicatie met onze opdrachtgevers en haar bewoners optimaal zijn”, licht directeur Jan Willem Sloof toe.

Sloof noemt de overname een belangrijke investering in het communicatietraject met opdrachtgevers en bewoners zodra de renovatie van de woningen of appartementencomplexen is afgerond.

Jalloh, het bedrijf dat Renolution heeft overgenomen, heeft ruim 11 jaar binnenlandse en buitenlandse ervaring met haar telefoonservice en haar sporen hiermee inmiddels meer dan verdiend.

Sloof: “Dankzij Jalloh zijn we in staat om het persoonlijke contact met onze afnemers te behouden en vragen die bij ons binnenkomen snel en efficiënt te beantwoorden. Iets wat we als team erg belangrijk vinden, want onze dienstverlening stopt niet nadat ons renovatiewerk is gedaan.”

Renolution renoveert met een eigen prefab bouwsysteem en is in bezit van het NOM-Keurmerk.

Reageer op dit artikel