MAX300 middenas-oprij-aanhangwagen ook als twee-asser

MAX300 middenas-oprij-aanhangwagen ook als twee-asser

Van deze MAX300 zijn zowel twee- als drie-assige uitvoeringen leverbaar. Beide zijn voorzien van 235/75R17,5-banden met wielen. Aan de achterzijde zijn handmatig bediende aluminium oprijrampen met veerondersteuning aangebracht. De laadvloerhoogte bedraagt 860 mm. De aanhangwagens zijn voorzien van een gegalvaniseerd kopschot. De klant koos daarnaast voor aluminum zijborden en een achterbord om los gereedschap aan

Van deze MAX300 zijn zowel twee- als drie-assige uitvoeringen leverbaar. Beide zijn voorzien van 235/75R17,5-banden met wielen. Aan de achterzijde zijn handmatig bediende aluminium oprijrampen met veerondersteuning aangebracht. De laadvloerhoogte bedraagt 860 mm.

De aanhangwagens zijn voorzien van een gegalvaniseerd kopschot. De klant koos daarnaast voor aluminum zijborden en een achterbord om los gereedschap aan boord te houden tijdens de rit. Het laadvermogen van de twee-asser bedraagt in ons land 13,5 ton bij een eigen gewicht van 4,5 ton.

De drie-assige uitvoering van de MAX300 weegt zes ton en mag 24 ton totaalgewicht op de weg zetten. Technisch is dat 31,5 ton maar de wetgever geeft voor dit soort aanhangwagens nooit meer af dan 24 ton. Dat brengt het laadvermogen netto op 18 ton. Optioneel is de laatste as naloopgestuurd leverbaar.

Meer info: www.hertoghs.nl.

Bron: www.trailertotaal.nl.