partner nieuws

Surveyour wil GPS-meten voor ieder bedrijf bereikbaar maken

bouwbreed 134

Het Surveyour productenpakket bestaat voorlopig uit GPS-meetsets en GPS-basisstations met bijbehorende accessoires voor de allround praktische eindgebruiker. Elke GPS-meetset bestaat uit: uitschuifbare meetstok, handheld met Nederlandstalige meetsoftware, Lithium-Ion batterijen, batterijlader, voedingen  en aansluitkabels  in een transportkoffer. Fabrikant van High Precision GPS-producten CHC Navigation bestaat sinds 2003 en telt ruim 500 medewerkers. De High Precision GPS-producten […]

Surveyour wil GPS-meten voor ieder bedrijf bereikbaar maken

Het Surveyour productenpakket bestaat voorlopig uit GPS-meetsets en GPS-basisstations met bijbehorende accessoires voor de allround praktische eindgebruiker. Elke GPS-meetset bestaat uit: uitschuifbare meetstok, handheld met Nederlandstalige meetsoftware, Lithium-Ion batterijen, batterijlader, voedingen  en aansluitkabels  in een transportkoffer.

Fabrikant van High Precision GPS-producten

CHC Navigation bestaat sinds 2003 en telt ruim 500 medewerkers. De High Precision GPS-producten worden wereldwijd geleverd aan meer dan 60 landen waaronder het Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Spanje, Frankrijk, de Verenigde Staten, Italië, Hongarije, Turkije en Rusland. CHC beschikt over meer dan 80 patenten voor zijn producten en heeft samenwerkingsprogramma’s met internationale wetenschappelijke onderzoeksinstituten en universiteiten. De productkwaliteit van CHC apparatuur wordt volgens Surveyour onderbouwd door gebruik te maken van componenten van bekende wereldmerken.

Taal van de gebruiker spreken

De medewerkers van Surveyour hebben jarenlange technische én commerciële ervaring opgebouwd op het gebied van GPS-meet- en uitzetapparatuur in de bouw en de agrarische sector, zo claimt het bedrijf. Hierdoor heeft men alle kennis in huis om gebruikers van GPS-meetapparatuur op de juiste manier te helpen bij alles van het meten in het veld tot een gedetailleerde meetrapportage.

Wat Surveyor minstens zo belangrijk vindt, aldus marketeer Jason Sanders: “is dat de medewerkers de taal van de gebruiker spreken. Geen hoogdravende verhalen over cloudoplossingen en ‘bouwplaats van de toekomst’, maar concreet en helder productadvies gericht op de dagelijkse werkzaamheden van de GPS-gebruiker in de bouw en agricultuur.”

GPS-meten is betaalbaar, dus bereikbaar

Surveyour hanteert altijd een scherpe prijssteling, zo vervolgt Sanders: “Ondanks dat u de GPS-meetapparatuur misschien niet elke dag gebruikt, loont het nu wel om deze aan te schaffen. Zo heeft een klant van Surveyour direct alle voordelen van een eigen professionele GPS-meetstok in combinatie met een zeer acceptabele terugverdientijd van deze hoogwaardige meetapparatuur.” Door dit zo concreet uit te spreken wil het bedrijf op voorhand het vertrouwen van (toekomstige) klanten zien te winnen.
Meer info: www.surveyour.eu.

Reageer op dit artikel