nieuws

Pon Equipment verhoogt service met Tweede Levering

bouwbreed

Pon Equipment verhoogt service met Tweede Levering

Caterpillar-dealer Pon Equipment werkt sinds kort met een tweede levermoment, direct op de dag van bestellen. Want soms komt het voor dat de klant of de servicemonteur toch nog een onderdeel nodig heeft om de klus dezelfde dag af te maken.

Als een onderdeel in Almere op voorraad is worden bestellingen die voor
10.00 uur binnenkomen nog diezelfde middag voor 15.00 uur geleverd bij de klant.
Aflevering geldt voor heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

Geen hele cabine
“Natuurlijk lukt dat niet voor alles”, zegt Parts & Logistics Manager Bas
Verhoef. “Een hele cabine kunnen we niet zo snel verplaatsen. De Tweede
Levering kent enkele voorwaarden. Zo mogen de bestelde onderdelen niet groter
zijn dan 60-40-40 cm, niet zwaarder dan 25 kg en dient de afleverlocatie een
bezoekadres te zijn.”

Kleine toeslag voor nieuwe service
Snelheid heeft zijn eigen prijs. Zo wordt door Pon Equipment een kleine toeslag
gerekend voor deze nieuwe service. De Tweede Levering krijgt namelijk 100
procent voorrang op andere bestellingen en er wordt speciaal transport voor
ingezet. De toeslag is 25 euro per order.

Spoed als het echt moet
“Dat is dus per bestelling en niet per orderregel”, benadrukt Bas. “Het is een
nieuwe service die ervoor kan zorgen dat de machine nog dezelfde dag kan
draaien. Kort gezegd, spoed voor als het echt moet. Niet bedoeld als
alternatief, maar als belangrijke aanvulling op de reguliere bestelmogelijkheden
en service van Pon Equipment”.
Meer info: www.pon-cat.com.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels