nieuws

Hitachi ook op Facebook, Twitter en YouTube

bouwbreed Premium

Hitachi ook op Facebook, Twitter en YouTube

Hitachi Construction Machinery (Europe) nv, in de wandelgange aangeduid als HCME, gaat met de digitale tijd mee en heeft drie sociale mediakanalen geopend. Kortom, Hitachi is nu ook op Facebook, Twitter en YouTube te vinden. Op de nieuwe pagina’s van het bedrijf kunnen eigenaars, machinisten en liefhebbers van grondverzetmachines van Hitachi uit de hele wereld met elkaar communiceren en ervaringen uitwisselen.

“Sociaal netwerken is voor Hitachi een prikkelende manier om de wederzijdse
dialoog tussen het bedrijf en het publiek te stimuleren”, zegt Paul Burger,
algemeen directeur internationale verkoop. “De sociale media zijn de afgelopen
jaren zo sterk gegroeid dat er steeds meer geweldige manieren zijn om met onze
klanten en machinisten te communiceren en van anderen te horen hoe de
grondverzetmachines van Hitachi wereldwijd worden ingezet.”
Met dynamische foto’s, filmpjes en informatie over de bouwmachines, klanten en
toepassingen van Hitachi worden bezoekers gestimuleerd om in een informele
setting op communitybasis contact met elkaar te leggen en ervaringen uit te
wisselen.

Altijd al een koploper
Volgens Burger is Hitachi in technologisch opzicht altijd een koploper geweest
en past het de nieuwste innovaties toe in zijn grondverzetmachines. Daarnaast
heeft het bedrijf verschillende websites opgezet, waaronder
myhitachiexperience.com, en lanceerde het onlangs iGround Control, het eerste
digitale Hitachi-magazine voor Europa en een van de eerste van zijn soort binnen
de branche.
Meer info: www.hcme.com.

Reageer op dit artikel