nieuws

Reageren op de kredietcrisis

bouwbreed

Om adequaat te kunnen reageren op de kredietcrisis is het noodzakelijk goed voorbereid te zijn. Voorbereid om enerzijds de bedreigingen het hoofd te kunnen bieden en anderzijds de kansen te benutten, die we mogelijkerwijs kunnen creëren.

Om adequaat te kunnen reageren op de kredietcrisis is het noodzakelijk goed voorbereid te zijn. Voorbereid om enerzijds de bedreigingen het hoofd te kunnen bieden en anderzijds de kansen te benutten, die we mogelijkerwijs kunnen creëren.
Met welke risico’s krijgen we te maken? Betreft het onvoldoende flexibiliteit bij gebouwen of (ict)infrastructuur waarvoor meerjarenafspraken zijn gemaakt voor beheer en exploitatie? Of misschien wel de fase daarvoor: waar nog verder in geïnvesteerd moet worden om het werkend te krijgen? Budgetdoelstellingen of beperkte financieringsmogelijkheden kunnen een zware claim leggen op de uitvoeringsorganisatie en de dienstverlening. Welke verdere kansen zijn er te onderkenen én te benutten om daarmee juist versterkt uit de kredietcrisis te komen?
Bijstelling (versobering) van serviceniveaus kan leiden tot ontevreden klanten. Welke maatregelen kun je pro-actief treffen om de eigen risico’s af te dekken zonder anderen - onnodig - verder in de problemen te brengen?
Om antwoorden te vinden op dergelijk vragen houdt het onafhankelijke onderzoeks- en adviesbureau Significant komende woensdag een rondetafelconferentie. Hier kunnen de deelnemers kennis uitwisselen en inzichten delen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels