nieuws

Aannemers halen informatie van internet

bouwbreed Premium

Aannemers en klusbedrijven halen informatie over ramen, deuren en kozijnen voornamelijk van internet. Dat stelt USP Marketing Consultancy op basis van een online-onderzoek onder 55 aannemers en 47 klusbedrijven. Vier jaar geleden waren folders de voornaamste bron van informatie, maar inmiddels heeft internet die functie overgenomen. Op de tweede plaats komen door de fabrikanten gesponsorde bladen. Aannemers halen hun informatie minder dan in 2004 uit de onafhankelijke vaktijdschriften. USP Marketing Consultancy verklaart de verschuiving naar internet doordat de fabrikanten van ramen, deuren en kozijnen hun diensten hebben uitgebreid met nieuwsbrieven.

Aannemers en klusbedrijven halen informatie over ramen, deuren en kozijnen voornamelijk van internet. Dat stelt USP Marketing Consultancy op basis van een online-onderzoek onder 55 aannemers en 47 klusbedrijven. Vier jaar geleden waren folders de voornaamste bron van informatie, maar inmiddels heeft internet die functie overgenomen. Op de tweede plaats komen door de fabrikanten gesponsorde bladen. Aannemers halen hun informatie minder dan in 2004 uit de onafhankelijke vaktijdschriften. USP Marketing Consultancy verklaart de verschuiving naar internet doordat de fabrikanten van ramen, deuren en kozijnen hun diensten hebben uitgebreid met nieuwsbrieven.
De aannemers en klusbedrijven maken ook meer gebruik van de technische informatie op de website van de fabrikanten.

Reageer op dit artikel