nieuws

Isolatie Netwerk start landelijke campagne

bouwbreed

Na-isolatiebedrijven hebben het Isolatie Netwerk in het leven geroepen. Ze zijn elk op zich vaak te klein en daardoor niet in staat om het belang van een goede na-isolatie bij de consument duidelijk te maken. Tijdens de installatievakbeurs VSK treedt het Netwerk voor het eerst officieel naar buiten. Aansluitend moet in 2008 een landelijke campagne ervoor zorgen, dat er meer aandacht komt voor de na-isolatie van vloeren, gevels en daken. Boodschap van de campagne wordt onder meer, dat de consument na het aanbrengen van de na-isolatie een binnenklimaatgarantie krijgt. De bedrijven beloven daarmee dat het binnenklimaat een zeker comfortniveau haalt, mits de gebruiker zich houdt aan enkele ventilatieadviezen.

Na-isolatiebedrijven hebben het Isolatie Netwerk in het leven geroepen. Ze zijn elk op zich vaak te klein en daardoor niet in staat om het belang van een goede na-isolatie bij de consument duidelijk te maken. Tijdens de installatievakbeurs VSK treedt het Netwerk voor het eerst officieel naar buiten. Aansluitend moet in 2008 een landelijke campagne ervoor zorgen, dat er meer aandacht komt voor de na-isolatie van vloeren, gevels en daken. Boodschap van de campagne wordt onder meer, dat de consument na het aanbrengen van de na-isolatie een binnenklimaatgarantie krijgt. De bedrijven beloven daarmee dat het binnenklimaat een zeker comfortniveau haalt, mits de gebruiker zich houdt aan enkele ventilatieadviezen.
Het Isolatie Netwerk richt zich met name op energiebesparing in de bestaande voorraad. “Want daar is de meeste winst te halen”, zegt Henk Sijbring, die als adviseur nauw betrokken is bij de oprichting van het Netwerk.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels