nieuws

Niveau mkb-websites amateuristisch

bouwbreed

Handige familieleden, creatieve vrienden, zelfbouwpakketten en informaticastudenten die in hun vrije tijd websites in elkaar sleutelen. De meeste middelgrote en kleine bedrijven investeren nauwelijks in internettoepassingen. Veel meer dan virtuele folders worden nog niet geproduceerd. Dat is op te maken uit onderzoek door de brancheorganisatie. De onderzoekers betogen dat veel meer tijd en geld in […]

Handige familieleden, creatieve vrienden, zelfbouwpakketten en informaticastudenten die in hun vrije tijd websites in elkaar sleutelen. De meeste middelgrote en kleine bedrijven investeren nauwelijks in internettoepassingen. Veel meer dan virtuele folders worden nog niet geproduceerd. Dat is op te maken uit onderzoek door de brancheorganisatie. De onderzoekers betogen dat veel meer tijd en geld in strategisch doordachte websites zou moeten worden gestoken. Net als grotere bedrijven zou de aandacht meer moeten liggen op de doelstellingen van een bedrijf, marketing, customer service en corporate identity. Specifiek voor de bouw is veel winst te boeken in de communicatie via het web met leveranciers, klanten en eindgebruikers.

In Cobouw Totaal ICT& Bouw, de bijlage die vandaag bij deze krant is gevoegd, wordt dieper ingegaan op technologietoepassingen die het leven van de moderne bouwer kunnen vergemakkelijken.

Verder aandacht voor het huis van de toekomst, communicatie en bouwen zonder papier.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels