nieuws

Heddes Bouw werft huis-aan-huis

bouwbreed

hoorn – Heddes Bouw is een bijzondere wervingscampagne voor timmerlieden begonnen. Het bouwbedrijf uit Hoorn heeft deze week 25 duizend kaarten verspreid in Woerden en omgeving waarop Heddes-timmerlieden met ervaring in woningbouw, utiliteitsbouw en renovatie uitnodigt te reageren op openstaande vacatures voor de Woerdense vestiging. De opmerkelijke wervingsactie is een test. Bij succes volgen ook […]

hoorn – Heddes Bouw is een bijzondere wervingscampagne voor timmerlieden begonnen. Het bouwbedrijf uit Hoorn heeft deze week 25 duizend kaarten verspreid in Woerden en omgeving waarop Heddes-timmerlieden met ervaring in woningbouw, utiliteitsbouw en renovatie uitnodigt te reageren op openstaande vacatures voor de Woerdense vestiging. De opmerkelijke wervingsactie is een test. Bij succes volgen ook andere vestigingen. “Het is tegenwoordig bijna onmogelijk om aan goede timmerlui te komen,” vertelt woordvoerder T. Box van Heddes Bouw. “Althans, niet volgens de geijkte kanalen. In onze vestiging in Woerden was de nood het hoogst.”

De kaart, met daarop een afbeelding van een bloempot met een stekje met de begeleidende tekst �Alléén voor timmerlieden die willen groeien� werd aan het begin van deze week in 25 duizend brievenbussen in Woerden bezorgd. “Donderdag kregen we de eerste reacties al binnen,” laat Box weten. “Bij voldoende respons willen we dezelfde campagne in Zoetermeer beginnen. En onze dochteronderneming Teerenstra Bouw kampt met dezelfde tekorten.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels