nieuws

Website bouwers nog geen marketingmiddel

bouwbreed

den haag – Websites van 33 kleine en grote bouwbedrijven zijn door communicatiebureau De Jong en Verder beoordeeld op hun kracht als marketing- en communicatiemiddel. Het bureau concludeert dat de beoordeelde websites over het algemeen niet optimaal benut zijn. Het gemiddelde van de beoordeling lag op 6,59. De beste website (met een score van 7,65) […]

den haag – Websites van 33 kleine en grote bouwbedrijven zijn door communicatiebureau De Jong en Verder beoordeeld op hun kracht als marketing- en communicatiemiddel.

Het bureau concludeert dat de beoordeelde websites over het algemeen niet optimaal benut zijn. Het gemiddelde van de beoordeling lag op 6,59. De beste website (met een score van 7,65) was die van GMB (www.gmb.org.nl). Verder bepalen Volker Wessels, Welling Groep, Heijmans en Bouwbedrijf Paul de top vijf.

Een goede website is overzichtelijk vormgegeven, actueel en eenvoudig in structuur. Het bureau geeft tips en trucs om tot een betere website te komen: Zorg dat de bezoeker te allen tijde bij uw contactgegevens kan komen, houd de namen op de informatieknoppen zo eenvoudig mogelijk en frivoliteit past niet in deze branche.

Via de website www.dejongev.nl is een kort verslag van deze jaarlijks terugkerende benchmark te downloaden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels