nieuws

Valcampagne 1 op 6 wint reclameprijs

bouwbreed Premium

AMSTERDAM – De campagne 1 op 6 van het Technisch Bureau Bouwnijverheid (TBB), die bouwvakkers bewust moest maken van valgevaar, heeft een bronzen Effie gewonnen. De campagne van TBB die vorig jaar mei begon, in november luid verkondigd werd op Radio 538 en in maart zijn piek beleefde met de uitzendingen �Voor dag en Bouw� […]

AMSTERDAM – De campagne 1 op 6 van het Technisch Bureau Bouwnijverheid (TBB), die bouwvakkers bewust moest maken van valgevaar, heeft een bronzen Effie gewonnen.

De campagne van TBB die vorig jaar mei begon, in november luid verkondigd werd op Radio 538 en in maart zijn piek beleefde met de uitzendingen �Voor dag en Bouw� op RTL 5, werd onlangs afgesloten.

1 op 6 is volgens de jury “een bijzonder knappe case, omdat een moeilijke groep bouwwerknemers wordt benaderd met een creatieve boodschap en een intelligente mediastrategie”. “Resultaat is een sterke bewustwording en attitudewijziging bij de doelgroep.”

Reageer op dit artikel