nieuws

Met ict klantgericht bouwen aan toekomst

bouwbreed

rotterdam – De bouw maakt nog te weinig gebruik van innovatieve ict-oplossingen om de interne communicatie en die met klanten te verbeteren. Vandaar dat BouwNed en SBR het ict-gebruik tijdens gratis voorlichtingsbijeenkomst gaan promoten. Nog tot 15 december loopt de inmiddels begonnen serie Bouwlokalen. Klantgericht bouwen aan de toekomst met ict, zo is de serie […]

rotterdam – De bouw maakt nog te weinig gebruik van innovatieve ict-oplossingen om de interne communicatie en die met klanten te verbeteren. Vandaar dat BouwNed en SBR het ict-gebruik tijdens gratis voorlichtingsbijeenkomst gaan promoten.

Nog tot 15 december loopt de inmiddels begonnen serie Bouwlokalen. Klantgericht bouwen aan de toekomst met ict, zo is de serie gedoopt, omdat in een markt die langzaam maar zeker omslaat van aanbieders- naar vragersmarkt, de communicatie met de afnemer steeds belangrijker wordt.

Tegelijkertijd blijkt, dat �de� aannemer huiverig staat tegenover ict, door Bouwned en SBR overigens omschreven als “hét hulpmiddel om die communicatie te verbeteren.”

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels