nieuws

Den Haag Nieuw Centrum moet bekender worden

bouwbreed

Volgens Douwe Wielinga van de MAB doet het po Nieuw Centrum in Den Haag, waar voor een half miljard gulden aan kantoren, woningen en winkels wordt neergezet, het in de markt niet slecht: “We bouwen absoluut niet voor de leegstand.” Alleen qua naamsbekendheid scoort Nieuw Centrum bedroevend. En dat steekt.

Om dat te verbeteren heeft de Stichting Nieuw Centrum, zes PR- en Reclamebureau’s uitgenodigd zich te presenteren. Uiteindelijk kiest de stichting een of twee bureaus die een campagne op touw moet gaan zetten. Hiervoor is f. 200.000 beschikbaar. “We moeten het po op de landelijke en liefst zelfs Europese kaart zien te krijgen. Vorig jaar was er de slogan ‘Den Haag bruist’. Dan is er even aandacht maar dan ebt het weer weg. We moeten het wat dat betreft gewoon beter doen. En dan zeg ik niet dat we ons een heel nieuw imago moeten aanmeten, maar we zijn denk ik wat te bescheiden bezig geweest”, aldus Wielinga.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels